fredag 20 februari 2009

Mina "dansskor"



Just nu är det paus i Let´s dance då fick jag äntligen tid att öppna datorn. Tommy, hur många gånger har du hunnit varit och kollat om jag recenserat ditt spinningpass?

På bilden visar jag upp mina dansskor som jag dansar fram på spinningcykeln med till toppen bra musik och på hejad av Tommy. Första gången som vi körde 60 minuter, det kändes bra. Som jag sagt förut så är fredagspassen bäst!

Nu till något helt annat. Imorse när jag åkte till jobbet så tänkte jag på hur tacksam jag är för min lägenhet. Kan inte riktigt förstå hur det gick till när den blev min. När nu livet tog den vändning som det gjorde så var flytten hit det bästa jag har gjort. Känner mig verkligen hemma och tänk vad bra att bara ringa ett samtal när något inte fungerar, t ex avlopp, och vips så kommer en trevlig hantverkare och fixar. Ett bevis på att man inte behöver oroa sig så mycket i förväg, för allt ordnar sig. Nu ska jag se vilket par som blir utröstade i danstävlingen sedan är det läggdags. KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Ylva tack för berömet, jag blir lite generad men det värmer och jag blir glad och inspirerad att fortsätta försöka hitta på nya utmaningar vad gäller musik och positioner. Jag måste erkänna att jag inte tittade på din blogg igår kväll (mitt pass blev analyserat av big och innan den var klar så var det läggdags) men hon kom inte fram till något som förändrar passet :-)
    // Kram TP&Big

    SvaraRadera