lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!


Igår orkade jag inte öppna upp datorn och skriva. Körde ett spinningpass som vanligt på fredagar. Tommy kör hårdare med oss för varje gång. Hans pass är jättekul att köra, man blir inspirerad och ger järnet. Efter passet solade jag i solariet.

Idag är Alla Hjärtans Dag. På förmiddagen sydde jag en riddarcape till Ceasar som han blev glad för. Han försökte se jättefarlig ut när han visade upp sig.

Mogge lagade jätte god fläsfilegtyta till oss. Som vanligt fick svärmor en god kopp kaffe med skummad mjölk efter maten.

Lucas har fortfarande feber och han somnade i mitt knä en stund, inte alls likt honom.

Nu ska jag titta på melodifestivalen så att man hänger med i diskussionerna imorgon.

1 kommentar:

  1. Tycker du att jag kör så hårt med er :-) Tack för att du tycker om mina pass det är det som inspirerar mig att hålla på kram //TP

    SvaraRadera