lördag 21 februari 2009

En lördag på stan..........!


Jag började min shoppingrunda hos Katarina, handlade garn till en tröja modell mindre. Jag har inte haft ro i kroppen sedan aug-07 att sticka eller lösa korsord vilket jag gjorde nästan varje dag innan. Nu känner jag lust att sticka igen och har så smått börja lösa lördagskrysset i Corren igen.
Nu åter till dagens inköp. Hade bestämt att jag ville ha en svart oversize kavaj. Jag hittade en som jag gillade på ginatricot. Inhandlade också en rosa blus, en blå tröja och ett par svarta långbyxor. Blev även sugen på en ny ögonskugga i rosa/lila toner. På KICKS i Ikanovaruhuset hittade jag en med fyra färger i samma ask. Den butiken kan jag verkligen rekommendera, proffsig och trevlig personal.
På Hemtex köpte jag två nya kuddar till min soffa. Har tänkt byta ut de röda mot rosa. Jag avslutade på IKEA där jag bla handlade en del på babyavdelningen. Nu ska jag koka en kopp te, plocka fram stickor och bänka mig framför teven. Melodifestival igen!

1 kommentar:

  1. Vill du inte ha kvar de röda så vet jag en som vill ha dem! :)

    SvaraRadera