lördag 23 maj 2009

Nu är jag fakir!!!!


Igår kväll använde jag spikmattan för första gången: Enligt instruktionen så är det lämpligt att börja med 10 minuter och öka 5 minuter i veckan tills man kommer upp i 20-30 minuter. Det är ingen skada att ligga på den längre om man vill. Jag la mig på mattan i sängen och ställde äggklockan på 10 minuter. Det gjorde ganska ont till en början men ganska snart slappnade jag av och det blev riktigt behagligt, Vad som hände sedan vet jag inte för någon äggklocka hörde jag inte och när jag vaknade drygt en timma senare drog jag bara bort mattan och fortsatte sova tills i morse!! Jag som alltid brukar läsa nästan en timma innan jag kan somna och vaknar minst ett par gånger varje natt. Ska bli spännande att se hur jag reagerar i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar